Γλυκιά! Θεά!

Δίνω σημεία ζωής με τα παρακάτω ποιοτικά βίντεο. Starring Derek Liontis! Γλυκιά, Θεά, ταλέντο και super star, μα κυρίως glitter δε σιόου δε ούλτιμετ μιούζικ ιβέντ.

Και εκτός από καριέρα showman μην ξεχνάμε πως έχει και album από την play (όχι της durex) Records. Ιδού τα τρία τοπ (τύπου top ten και όχι αυτό που σκέφτηκες) βίντεο που ξεχώρισαν από το φοβερό του άλμπουμ με τίτλο «Άκου με». Ο τίτλος προφητικός και παρακλητικός αφού το όλο πόνημά του απλά δεν ακούγεται..

Αυτό τουλάχιστον δε μου προκαλεί πονοκέφαλο..

Το επόμενο;

Sweet κι αυτό!  Πάρε όμως και το teaser για το ανυπόμονο κοινό του φρέσκου απόλυτου hit-υπερπαραγωγή «Ήσουν λάθος»

Αν ξέρει κανείς που εμφανίζεται φέτος να μου το πει! Pleaaaase!

p.s Δεν άντεξα. Πάρε και ένα back stage! Δες πως το χει με τη μούτζα! το καλύτερο βίντεο! Τέλος!

Δεν ίδιος η Τζούλια Μπάρκα;

6 thoughts on “Γλυκιά! Θεά!

  1. Τώρα αυτός τρέχει χεράκι-χεράκι με την κοπέλα επειδή τα ‘χουν;

    Και μετά μου λες εμένα γιατί καίγεται ο εγκέφαλός μου;

  2. Και οι δυο σας δεν πάτε καλά. Μόνο τελικά εγώ είμαι τέλειος, όμορφος και πανέξυπνος! Κρίμα! Χαχα!

  3. Ρε συ φυσικά και τα χουν. Μεχρι όμως που ανακάλυψε ότι δε του αρέσουν πια οι γυναίκες και γι αυτό πέταξε τις χειροπέδες και το σκασε για να βρεί τον «μεγάλο» έρωτα που η μούτζα του χε στερήσει.
    Το σκηνοθέτη δεν είδα όμως να σχολιάζει κανείς και προβληματίζομαι. Είναι cute ή ειναι ιδέα μου και πάλι;

  4. Τον προτιμάς με το πολύ κοντό μαλλί ή με το απλώς κοντό;
    Για να μη λες ότι δεν τον προσέξαμε!
    Και μάλιστα πριν δω το σχόλιό σου!
    :-)

  5. Με το απλώς κοντό! Και όπως εύλογα παρατήρησες όλα τα άλλα παρέμειναν σταθερά :)

Σχολιάστε

