Ο Γιώργης Λαμπαθάκης στο Yupi.gr

Από την πρώτη στιγμή το Cyan’s Anatomy στηρίζει και προωθεί τον hot Γιώργο Λαμπαθάκη. Κυρήσσουμε τον  πόλεμο στην άθλια Σίσσυ και μαχόμαστε στο πλευρό του Γιώργη για να αποκτήσει τη δική του εκπομπή που θα παρουσιάζει γυμνός και θα πετάει άλλα γυμνά αγόρια στην πισίνα.

Αυτή τη φορά έδωσε συνέντευξη στο Downtown την οποία ανέβασε στο net το yupi.gr

Απροκάλυπτα και έχοντας κάνει την απαραίτητη αναφορά στην πηγή μου σου παραθέτω copy – paste τη συνέντευξη του Γιώργου κάνοντας bold τα πλέον σημαντικά για μας σημεία:

Μέχρι πέρσι ήταν ένας ακόμη αρχιτέκτονας. Σαν όλους τους άλλους. Με τη συμμετοχή του στην εκπομπή του Alpha Σπίτι Aπ’ την Aρχή, ο Γιώργης Λαμπαθάκης κατάφερε να στρέψει όλα τα βλέμματα επάνω του.

Στις προσωπικές ερωτήσεις δεν θέλει να απαντήσει, μου λέει πως ντρέπεται, κοκ­κινίζει κάποια στιγμή, πηγαίνει να βάλει νερό από τη βρύση του φωτογραφικού στούντιο, «σε παρακαλώ, όχι τέτοια». Θα μου πει μόνο ότι έχει σχέση, ότι εί­ναι καλά. «Όταν ερωτευτώ, πέφτω με τα μούτρα, δεν έχω κρατήματα, ούτε δεύ­τερες σκέψεις. Είμαι μονογαμικός και απόλυτα πιστός. Έχω κάνει και μακρο­χρόνιες σχέσεις, αλλά αυτό δεν είναι κά­τι που με απασχολεί ιδιαίτερα». Ως εδώ. Το γάμο δεν τον σκέφτεται, παρόλο που του αρέσουν πολύ τα παιδιά, «η μεγάλη μου αδυναμία» μου λέει «είναι η ανιψιά μου και δεν περνάει μέρα που να μην τη δω. Παλαιότερα ένιωθα άβολα με τα μικρά παιδιά, φοβόμουν μην τα ‘‘χαλάσω’’, τα έβλεπα σαν πο­λύ ντελικάτα αντικείμενα».

Στην καθημερινότητά του ο Γιώργης ξυπνάει συνήθως νωρίς το πρωί, αλλά κοιμάται ελάχιστες ώρες το βράδυ, τέσσερις πέντε το πολύ, «για να μη χάνω το χρόνο μου». Αν δεν έχει προγραμματισμένο κά­ποιο γύρισμα για την εκπομπή, κά­νει ραντεβού με πελάτες του, μέ­χρι το βράδυ που θα συναντηθεί με την παρέα του, «όχι πολλοί φίλοι, ελάχιστοι και καλοί».

Ονειρεύεται κάποια στιγμή –άμεσα– να νοικιά­σει ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας και να κινείται σ’ αυτό με ποδήλατο, ασχολείται με την οι­κολογία, με την ανακύκλωση, του αρέ­σει να μαγειρεύει για τους φίλους του μεσογειακή κουζίνα (με σπεσιαλιτέ του τις κοκκινιστές σάλτσες και το κοκκινι­στό μοσχάρι με μελιτζάνες), δεν παρα­κολουθεί πολλή τηλεόραση (εκτός από ειδήσεις –αν και προτιμά την ενημέρω­ση από το Internet– και αγώνες του Ολυ­μπιακού), ντύνεται πάντα απλά, φοράει τζιν και φανελάκια, οδηγεί αυτοκίνητο και ποτέ του μέχρι τώρα μηχανή, δεν πί­νει πολύ, δεν καπνίζει. «Κανονική ζωή» μου λέει φεύγοντας για το γραφείο του «δεν υπάρχουν ‘‘παραθυράκια’’ στη ζωή μου. Είναι όλα τόσο κανονικά, που μπο­ρεί να είναι ονειρεμένα για κάποιους ή πολύ βαρετά. Εγώ όμως δεν μπορώ να με φανταστώ αλλιώς. Μου αρέσει έτσι όπως είναι σήμερα. Και, εκτός απροό­πτου, έτσι θα παραμείνει».

Να επισημάνω τα εξής: Είναι λοιπόν σεμνό και ταπεινό παιδί, ερωτεύεται και δίνεται, είναι μοναγαμικός και πιστός. Μην ελπίζεις ότι θα σε παντρευτεί γιατί δεν είναι στα άμεσα σχέδιά του. Είναι πολύ comme il’ faut παιδί και δυστυχώς έχει γκόμενα και παρακολουθεί αγώνες του σκατόγαυρου. Οπως και να χ’ει αγαπάμε Γιώργη Λαμπάθκη.

7 thoughts on “Ο Γιώργης Λαμπαθάκης στο Yupi.gr

  1. και μόνο που είναι σκατόγαυρος δεν του καθόμαστε με τίποτα. Ουστ λέμε.

  2. Συμφωνώ με mahler. Σιγά τα ωά. Ενας κωλόγαυρος είναι. Ρε ούστ

  3. αν μπορεσεις να ανεβασεις και τισ φωτος απο τη συνεντευξη θα σου ειμαι υποχρεως ….για παντα…

Σχολιάστε

