Πάρε κόσμε Λαμπαθάκη

Με ακατάλληλο δια ανηλίκους υποτιτλισμό!

8 thoughts on “Πάρε κόσμε Λαμπαθάκη

  1. Άσε γαμώτο είμαι εκτός έδρας και να δω πως θα ανεβάσω τα καινούρια που δεν έχω εξοπλισμό… Ποιο καλό παιδι θα μου τα γράψει;

  2. Είμαι στην όμορφη ελληνική επαρχεία και κάνω το αγροτικό μου! Super; Και δεν πιάνω και καθαρά Alpha την παναχαϊκή μου μέσα. lol

  3. Αυτος ειναι απο Σκυρο. Μονο ο παππους του ηταν κρητικος!

  4. Αγαπητέ Cyan, πήρε το μάτι μου το Γιώργη στη διαφήμιση των MyMarket!

Σχολιάστε

